Paskutinės minutės dovanų „Kalėdų Pop Up“: 30 lietuviškų prekės ženklų ir išskirtinė The Roop atributika Paupio turguje

2021-12-17

Jau septintus metus vyksiantis „Kalėdų Pop Up“ renginys po vienu stogu šiemet suburs aktualiausius mados, juvelyrikos, dizaino, namų interjero bei gurmaniškų skonių kūrėjus. „Paupio turguje“ gruodžio 17-19 dienomis bus galima atrasti net 30 lietuviškų prekės ženklų atrinktą asortimentą, kuris patenkins skirtingus draugų ir artimųjų skonius. Tarp jų pasirodys ir dar niekur nematyta, speciali grupės „The Roop“ drabužių linija skirta naujai dainai „Ohmygodable“.

„Ne paslaptis, jog dažnai mėgstame kalėdinius pirkinius ar bent dalį jų pasilikti paskutinei minutei, tad šis renginys yra dedikuotas specialiai dovanų pasirinkimui. Visas trisdešimties prekinių ženklų asortimentas yra kruopščiai atrinktas, tad kiekvienas lankytojas atras tinkamų dovanų visai šeimai“, – teigia renginio organizatorė, „popup.lt“ įkūrėja Erika Paulė.

Ji atskleidžia, jog šį savaitgalį Paupio turguje vyksiančiame „Kalėdų Pop Up“ savo naują ir dar niekur nematytą drabužių liniją skirtą naujajai dainai „Ohmygodable“ pristatys grupė „The Roop“.

„Naujojo grupės singlo drabužių liniją bus galima įsigyti visą renginio laiką – 3 dienas,  o šeštadienį nuo 12 iki 14 val. ir sekmadienį nuo 13 iki 16 val. „Kalėdų Pop Up“ dalyvaus ir patys grupės nariai, kurie gyvai bendraus su lankytojais“, – pasakoja E. Paulė

Paupio gyventojų ir renginio svečių lauks platus dovanų asortimentas – juvelyrikos gaminiai iš „Cockoo“, Agnės Čižauskaitės iliustracijos, „Ernesta Ceramics“ keramikos darbai, Vilmos Statkuvienės odiniai aksesuarai, natūralūs Laimės Kiškūnės kvapai, „Patis project“ lino ir vilnos drabužiai, Ramūno Dagio paveikslai, „Evergetikon“ kosmetika, „VinVin“ vynas, „Broshechnaya“ sagės, taip pat „Nebegėda“ ir kiti kūrėjai.

„Kalėdinių dovanų ieškojimas paskutinę minute neretai būna kupinas streso ir skubėjimo, tad džiaugiamės galėdami su „popup.lt“ užsimezgusios draugystės dėka jį bent šiek tiek palengvinti. Tuo pačiu tikimės, kad taip sukursime progą pirkėjams trumpam stabtelti ir užmegzti gyvą ryšį su pačiais kūrėjais. Juk turgus, visų pirma, yra ir bendruomenės sutikimų erdvė, kuri atlieka itin svarbią socialinę funkciją“, – kalba „Darnu Group“ komunikacijos ir rinkodaros projektų vadovas Egidijus Sys.

Prieš 7 metus „Pop Up“ startavo kaip momentinių renginių idėja, kuri sutraukia stipriausius ir aktualiausius lietuvių mados, juvelyrikos, interjero detalių dizainerius, grožio, maisto ir gėrimų gamintojus. 2020-aisiais metais ji virto kūnu ir tapo nuolat internete veikiančia elektroninės prekybos platforma „popup.lt“, tad nesuspėję apsilankyti renginyje gyvai, galės asortimentą rasti virtualioje erdvėje.

DAUGIAU NAUJIENŲ
Per pirmuosius metus „Paupio turguje“ apsilankė beveik 1,5 mln. lankytojų, nuomininkai skaičiuoja 7,5 mln. Eur apyvartą
2022-05-25
Alfas Ivanauskas šią vasarą kviečia keliauti po skirtingas pasaulio virtuves ir pristato net 2 unikalius meniu
2022-05-05
Atidaromas vasaros sezonas „Paupio turguje“: naujas A. Ivanausko parengtas meniu, Saulės kliošo koncertas ir kitos staigmenos
2022-05-04